ارزیابی نقطه شبنم در پروژه های اپوکسی

ارزیابی نقطه شبنم در پروژه های اپوکسی

ارزیابی نقطه شبنم در پروژه های اپوکسی

رنگ های اپوکسی به سبب ویژگی های و جذابیت های خاصی دارند، بسیار محبوب شده اند. اما اجرای رنگ اپوکسی نکات مهم و خاص خود را دارد. برای به دست آوردن نتیجه مطلوب و پوششی ماندگار باید رعایت شود. یکی از نکات مهم توجه به ارزیابی نقطه شبنم در پروژه های اپوکسی است. با ما همراه باشید.
رنگ اپوکسی جدید و چسب‌های مشابه نحوه برخورد ما با پروژه‌های پوشش کف را متحول کرده است. توسعه علم منجر به پیشرفت هایی در ایجاد محصولات جدیدی شده است که به کف می چسبند و سطوح بسیار با کیفیتی به وجود می آورند. با استفاده از این تکنیک ها و مواد جدید، افراد می توانند ظاهری عالی و یکنواخت ایجاد کنند که بادوام است و در برابر فشار و ترافیک زیاد مقاومت می کند. از طرفی تمیزکردنشان هم آسان است.
با این حال، اگرچه این کفپوش به طور بالقوه بسیار جذاب و ماندگار هستند، اما در هنگام انجام پروژه در برابر برخی شرایط آسیب پذیر هستند. یکی از بزرگترین نکات،توجه و ارزیابی نقطه شبنم است. به همین دلیل ارزیابی نقطه شبنم در پروژه های اپوکسی و اندازه گیری رطوبت نسبی و پتانسیل تراکم در یک منطقه بسیار مهم است.

تاثیر نقطه شبنم

در محیط هایی که پتانسیل بیشتری برای رطوبت دارند، هنگام آماده شدن برای اعمال پوشش اپوکسی کف، باید نقطه شبنم را زیر نظر بگیرید. دلیل آن این است که چگالش بیش از حد می تواند نتیجه نهایی را مختل کند و یک نتیجه نامطلوب ایجاد کند.
به بیان دیگر، بخشی از ارزش این پوشش‌های کف، ظاهر صاف و تمیزی است که هنگام نصب در یک ساختمان ایجاد می‌کنند. اما از آنجایی که بتن می تواند رطوبت را جذب کند، اجتناب از یک نقطه شبنم خاص مهم است. کارشناسان پیشنهاد می کنند زمانی که نقطه شبنم در پنج درجه دمای اتاق است از پوشش های اپوکسی کف استفاده نکنید.

مسائل ثانویه

گاهی اوقات فقط در مناطق خاصی آسیب می بیند. برای مثال، فرض کنید دما و رطوبت کاملاً متفاوتی در قسمت‌های مختلف فضای داخلی دارید. ممکن است درب های چرخشی، درهای دوتایی یا دیافراگم های دیگری داشته باشید که شرایط در آنها تغییر می کند. وقتی پروژه تمام شد آسیب و تفاوت را خواهید دید. این می تواند یک غافلگیری ناخوشایند باشد زمانی که خیلی دیر شده است. اما خبر خوب این است که می توان با برنامه ریزی خوب از آن جلوگیری کرد.
مانند سایر پروژه‌های مبتنی بر مواد شیمیایی، زمانی که افراد مسئول به معیارهای محیطی مانند نقطه شبنم توجه دقیقی داشته باشند، کار پوشش کف به بهترین وجه انجام می‌شود. به همین دلیل است که برخی می گویند برای به سرانجام رساندن یکی از این پروژه ها “هم هنر و هم علم” وجود دارد.

کلام آخر

ما در شرکت رنگسازان غرب بهترین خدمات اجرای رنگ اپوکسی، رنگ اکریلیک و.. ارائه می کنیم. شرکت رنگسازان غرب تولیدکننده انواع رنگ ساختمانی، صنعتی و ترافیکی می باشد. این شرکت با چند دهه سابقه درخشان در تولید انواع رنگ، هم اکنون خدمات اجرای رنگ اپوکسی، رنگ الکریلیک نما و رنگ ترافیک ارائه می کند.

برای مشاوره تخصصی انتخاب نوع رنگ و خدمات اجرای رنگ اپوکسی تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *