راهنمای جامع اجرای اپوکسی سرویس بهداشتی

اجرای اپوکسی سرویس بهداشتی

اجرای اپوکسی کف سرویس بهداشتی

در حالی که این مقاله را میخوانید احتمالا در حال نوسازی و یا بهسازی سرویس بهداشتی هستید چرا که اجرای اپوکسی سرویس بهداشتی یکی از بهترین گزینه ها برای بهبود ظاهر سرویس بهداشتی و حمام است. از طرفی کف پوش های اپوکسی حمام کیفیت بالایی دارند و به سبب کیفیت بالا و مقاومت بالا در برابر آب، کیفیت مطلوبی دارند.
اگر می خواهید بهترین کفپوش اپوکسی حمام را دقت انتخاب کنید، متریال کفپوش های اپوکسی در اولین نگاه شما را شگفت زده خواهد کرد. این نوع کفپوش بادوام، مقاوم در برابر آب است. همچنین در رنگ‌ها و سبک‌های مختلف متناسب با هر سلیقه‌ای عرضه می‌شود، بنابراین به راحتی می‌توانید مناسب حمام خود را پیدا کنید.

اهمیت کفپوش اپوکسی حمام و سرویس بهداشتی

سوالی که بوجود می آید این است که چرا باید از کفپوش اپوکسی در حمام استفاده کرد؟ شما می توانید تقریباً با هر رنگی برای کفپوش اپوکسی خود الگو بسازید. اگر می خواهید الگوهایی روی زمین خود داشته باشید، به جای اینکه خودتان این کار را انجام دهید، از یک متخصص کمک بگیرید. این کفپوش های اپوکسی را به یک انتخاب عالی تبدیل می کند؛ زیرا مکمل هر طرح، رنگی است و به دلیل استحکام و دوام طولانی مدت دوام خواهد آورد.
درک اینکه کفپوش اپوکسی دارای چسبندگی داخلی است بسیار مهم است. وقتی حمام کردن در دوش یا وان را تمام کردید، باید محتاط باشید، زیرا ممکن است به راحتی روی چنین کف مرطوبی لیز بخورید. از آنجایی که کفپوش ضد آب است و لک نمی‌شود، می‌توانید بدون نگرانی از آن در حمام و سرویس بهداشتی استفاده کنید استفاده کنید.

کفپوش سرویس بهداشتی و دستشویی

کفپوش رزین اپوکسی یکی از گزینه های پرهزینه است که بیشتر به نحوه مونتاژ مواد اولیه و تهیه مواد اولیه مربوط می شود. هنگام محاسبه این هزینه، به یاد داشته باشید که اجرای اپوکسی سرویس بهداشتی چقدر طول می کشد. شاید زمان اجرای کفپوش اپوکسی بیشتر باشد و هزینه بالاتری را بخواهد، اما نتیجه کار بسیار مطلوب خواهد بود.
شاید بتوان گفت این هزینه سرمایه گذاری نیز محسوب می شود. چرا که باید به طور قابل توجهی کیفیت و جلوه ی سرویس بهداشتی بهبود پیدا می کند.

اجرای اپوکسی حمام

آماده سازی سطح قبل از نصب کفپوش اپوکسی حمام ضروری است. در ابتدا بتن باید خشک، تمیز و بدون کثیفی باشد، پس ابتدا باید تمیز شود.
استفاده از پوشش های اپوکسی برای مکان هایی که تردد زیاد است، گزینه بسیار مناسبی است. به طور مثال استفاده از کفپوش اپوکسی در سرویس های بهداشتی ای عمومی گزینه مناسبی است. چرا که این کفپوش های اپوکسی می تواند در برابر فعالیت مکرر پا و رطوبت ناشی از کف دستشویی عمومی، صرف نظر از اینکه کف چقدر مرطوب یا شلوغ است، دوام بیاورد.
استفاده از اپوکسی یک گزینه عالی برای محیط های مرطوب است. علاوه بر این، تمیز کردن و نگهداری کفپوش اپوکسی ساده است و در زمان و هزینه تمیز کردن و سالم نگه داشتن کفپوش ها صرفه جویی می کند. همچنین از آنجایی که اپوکسی ضد لغزش است و از سقوط جلوگیری می کند، انتخاب عالی برای کفپوش در سرویس های بهداشتی عمومی است.
همچنین برخی از پوشش های اپوکسی یک سطح باکتری کش دارند که می تواند به تمیزی و سلامت توالت شما کمک کند. به دلیل این مزایا، اپوکسی یک انتخاب عالی برای کف یک سرویس بهداشتی عمومی است. اپوکسی بهترین گزینه برای کسی است که می تواند در برابر فرسودگی توالت عمومی مقاومت کند.
کفپوش سه بعدی سرویس بهداشتی

مراحل اجرا کفپوش سرویس بهداشتی

اولین نصب کفپوش اپوکسی در حمام، مرحله آماده سازی است. برای انجام این عمل به یک کف تمیز و کاملاً آماده نیاز است. اگر نیاز به سطح بندی مجدد کاشی دارید، ابتدا با متخصص کفپوش مشورت کنید.
برای جلوگیری از اعوجاج خروجی، از تمیز بودن پایه اطمینان حاصل کنید. یک لایه پرایمینگ اغلب برای کمک به چسبیدن اپوکسی به کف روی زمین اعمال می شود و کاربرد پوشش کف اپوکسی بسته به نوع پرداخت متفاوت است.
برای ایجاد یک سطح صاف، حباب ها در اطراف صحنه پراکنده می شوند. باید صبر کنیم تا بهبود پیدا کند. حتی اگر هنگام استفاده از اپوکسی رطوبتی در مخلوط وجود نداشته باشد، به خوبی می چسبد و جامد می شود.
در نتیجه کفپوش اپوکسی سطحی روشن و خشک خواهد داشت که آب را جذب نمی کند. جایگزین دیگر استفاده از یک سطح بافت روی زمین است تا راه رفتن را آسان‌تر کرده و لغزش و سقوط را کاهش دهد.
بسیاری از شما این تصور را دارید که کفپوش های اپوکسی منحصراً در کف‌های صنعتی استفاده می‌شود. اما امروزه به دلیل کیفیت و کاربردهای این پوشش ها به طور گسترده ای در فضاهای مخلتلف و بر روی پوشش های مختلف استفاده می شود. با این حال، همه چیز در طول زمان تغییر کرد و گسترش یافت. چندین پیشرفت پیشرفته برای این ماده عالی در نظر گرفته شده است. کفپوش اپوکسی اکنون می تواند در خانه، گاراژ، استخر، واحدهای صنعتی و بر روی فلزات استفاده شود.

مزایا و معایب کفپوش اپوکسی حمام

حمام و دستشویی جز لاینفک هر خانه است که در هر ساخت و سازی هستند و باید باشند. همه ما می دانیم که کف سرویس های بهداشتی باید به درستی آب بندی شوند تا از نشتی آب جلوگیری شود.
استفاده و اجرای کفپوش های اپوکسی سرویس بهداشتی می تواند یک گزینه عالی برای سرویس بهداشتی باشد. چرا که کفپوش های اپوکسی کاملا ضد آب بوده و در برابر آب مقاوم هستند. کفپوش اپوکسی به عنوان یک نوع کفپوش در کشورهای پیشرفته به طور فزاینده ای محبوب می شود. در صنعت عایق رطوبتی معمولا از پوشش اپوکسی و مخلوطی از رزین های پلیمری و سخت کننده ها در کف بتنی استفاده می شود. کفپوش اپوکسی را می توان بدون آسیب یا لکه در حمام و توالت استفاده کرد زیرا از حالت مایع به جامد تبدیل می شود.

قیمت کفپوش سرویس بهداشتی

در نهایت، کفپوش اپوکسی را می توان در هر اتاق خانه از جمله حمام، آشپزخانه و گاراژ استفاده کرد. تصمیم نهایی اینکه کجا و چگونه از پوشش های اپوکسی استفاده کنید، به نظر شما در مورد این نوع کفپوش بستگی دارد، زیرا از نظر برخی، این محصول عالی است.
شرکت رنگسازان غرب تولیدکننده انواع رنگ های صنعتی و ساختمانی می باشد. این شرکت با بیش از چند دهه سابقه درخشان در تولید انواع رنگ صنعتی، رنگ اکرلیک و رنگ ترافیکی می باشد.
این مجموعه هم اکنون ارائه کننده خدمات تخصصی اجرای رنگ ترافیک، اجرای رنگ اپوکسی و اجرای رنگ اکریلیک می باشد. برای مشاوره تخصصی و انتخاب بهترین رنگ با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *