انواع طرح های رنگ بافت مدرن

طرح های رنگ بافت مدرن

بهترین طرح های رنگ بافت مدرن را انتخاب کنید

می دانید پارچه یک لباس چقدر تفاوت دارد؟ خوب، این دقیقاً همان چیزی است که قدرت طراحی بافت را نضشان می دهد که تا حد می تواند ظاهر اتاق شما را تغییر دهد. طرح‌های رنگ بافت مدرن چیزی کمتر از پارچه‌های لباس طراح غنی شما نیست. طرح های رنگ بافت یک گام فراتر از رنگ است و عناصری از الگو، عمق، ابعاد و جذابیت را به اتاق شما اضافه می کند. طراحی های رنگ بافت به منظور ارتقای اتاق شما با الگوها، تفاوت بصری و رنگ است.

کارشناسان و طراحان ما جدیدترین و شیک ترین طرح های رنگ بافت مدرن 2022 را برای اتاق های شما انتخاب کرده اند. از سبک‌های مینیمال گرفته تا رنگ‌های عجیب و غریب، همه آن‌ها را برای صاحبان خانه مشخص کرده‌ایم.

طرح های رنگ بافت مدرن چیست؟

بافت، احساس و قوام یک سطح است، خواه سخت، طبیعی، مصنوعی یا پارچه مانند. طرح‌های رنگ بافت مدرن رنگ‌هایی هستند که برای دستیابی به بافتی غنی هم از نظر بصری و هم از نظر فیزیکی ساخته می‌شوند. طرح های رنگ بافت مدرن، می تواند از الگوهای بصری تا بافت های غنی مانند سنگ مصنوعی و آجرکاری متغیر باشد. بیایید نگاهی به طرح های رنگ بافت مدرن برای همه اتاق ها بیندازیم.

طرح های رنگ بافت مدرن برای ارتفاع : اگر به دنبال بالا بردن هر اتاق در خانه خود هستید، برخی از طرح های رنگ بافت مدرن محبوب همیشه برجسته خواهند بود و به شما کمک می کنند تا به نتایج عالی برسید.

طرح های رنگ بافت مدرن اتاق نشیمن : اتاق نشیمن نقاط کانونی دکور خانه و طراحی داخلی هستند. طرح‌های رنگ بافت مدرن چوب‌های جادویی برای طراحان داخلی هستند زیرا ابعاد و فضا، به‌ویژه اتاق نشیمن را تغییر می‌دهند.

طرح های رنگ بافت مدرن اتاق خواب: اتاق خواب شما واحد شخصی شماست. علاوه بر این که شخصیت شما را منعکس می کند، به دیوارهایی نیز نیاز دارید که هاله ای آرام را منعکس کنند. اجازه دهید این طرح های اتاق خواب، دیوارهای شما را تزئین کرده و اتاق خواب شما را متحول کنند.

طرح های رنگ بافت بیرونی مدرن : این طرح ها به دلیل فاکتورهایی که هنگام انتخاب آن ها باید در نظر بگیریم کاملاً با طرح های بافت داخلی متفاوت هستند. این عوامل شامل آب و هوا، آلودگی، گرد و غبار، نور طبیعی و محیط اطراف است.

انواع طرح رنگ بافت

طرح بافت شستشو رنگی

تکنیک شستشوی رنگ در اصل مانند تکنیک آبرنگ است. این انتزاعی است و رنگ بسیار قدیمی مانند بافتی به دیوارهای صاف می دهد. با الهام از آسمان و سطح همیشه در حال تغییر آن، طرح‌های رنگ بافت شستشوی رنگی برای بالا بردن یک طرح رنگی مسطح و خسته کننده عالی هستند. برای شستشوی رنگی لازم نیست خود را به رنگ های خنثی محدود کنید. صاحب خانه ها همچنین می توانند برای یک دیوار رنگی شسته شده، دو رنگ بپوشند. همچنین می‌توانید از رنگ‌های خاکستری و بژ معمولی دوری کنید و به سمت رنگ‌های معاصر مانند آبی سرمه‌ای، سبز تیره و پاستلی حرکت کنید تا کنتراست دوست‌داشتنی داشته باشید.

طرح بافت دیواری کاردک

تکنیک اسپاتولا یک رویکرد کلاسیک به دیوارهای مدرن است که بافتی خشن و شنی با جلوه های خاص ایجاد می کند. طرح رنگ بافت دیواری اسپاتولا یک بافت مدرن است که می تواند رنگ های پر جنب و جوشی مانند زرد، آبی و قرمز به خود بگیرد و اغلب در بسیاری از خانه های معاصر دیده می شود. ترفند اینجا این است که حرکت کاردک را تغییر دهید تا به یک بافت روستایی و در عین حال مدرن روی دیوارهای خود برسید.

مناسب برای: دیوارهای اتاق نشیمن، دیوارهای اتاق خواب، بالکن و غیره.

طرح بافت دیوار چوبی مصنوعی

ما عاشق چوب و بافت صاف و گرم آن هستیم. به نظر می رسد بافت های چوبی چه سنتی و چه مدرن، در طول نسل ها راه خود را به خانه ها باز می کنند. با این حال، پیشرفت‌ها در فناوری رنگ، طرح‌های رنگ بافت مدرن را معرفی کرده است که از بافت‌های چوبی تقلید می‌کنند و آن را چوب مصنوعی می‌نامند. این توهم بافت های چوبی را می دهد و به اتاق نشیمن شما عمق و بعد می بخشد. چه برای دیوار اتاق نشیمن مرکزی شما باشد، چه برای پس زمینه دیوار خاص یا یک دیوار معمولی، طرح های رنگ بافت چوبی همیشه برای ایجاد گرما و تاثیر عالی تنظیم می شوند.

مناسب برای: اتاق نشیمن بزرگ، اتاق خواب، اتاق غذاخوری

طرح بافت دیوار دودی

با رنگ های ناهموار، دیوارهای آشکار و زیبایی، طرح رنگ بافت دودی راه خود را به یکی از محبوب ترین طرح های رنگ بافت مدرن اتاق نشیمن باز کرده است. بافت بصری خام و ناهموار آن با رنگ‌هایی که می‌تواند به خود بگیرد، به دیوار شما اجازه می‌دهد تا به خوبی صحبت کند. همانطور که می تواند برای تنظیمات اتاق نشیمن محبوب باشد، همچنین یک انتخاب رایج برای اتاق خواب است.

مناسب برای: طرح های طراحی مینیمال و مدرن، مبلمان شیک، اتاق های کوچک

طرح بافت دیوار پارچه ای

برای بافت های داخلی پارچه واقعی، به سراغ طراحی بافت پارچه ای بروید. با این حال، طرح‌های رنگ بافتی وجود دارد که بصری پارچه‌ای را روی دیوارهای شما نشان می‌دهد. این طرح های رنگ بافت جدید و مدرن دنج، غنی به نظر می رسند و در نهایت برای اتاق خواب شما ظریف هستند. تصور کنید که در اتاق خواب خود یک دیوار با این بافت پارچه داشته باشید. بافت پارچه بسیار متفاوت به نظر می رسد و به تکنیک مورد استفاده برای دستیابی به آن بستگی دارد. از اسفنج زدن تا چرخاندن قلم مو، بافت پارچه مخملی، نرم و غنی به نظر می رسد.

مناسب برای: اتاق خواب، اتاق خواب با بالکن، اتاق خواب با فضاهای بزرگ

طرح بافت دیوار مرمر

همه ما عاشق پرداخت صاف و ظریف سنگ مرمر هستیم. با این حال، با پیشرفت‌های فناوری رنگ، طرح‌های رنگ بافت مدرن اکنون می‌توانند به ظاهری شبیه سنگ مرمر بر روی دیوارها دست یابند. طرح رنگ بافت مدرن مرمر به دلیل ویژگی های نرم و ظریف آن برای اتاق خواب ها مناسب است. این یک کپی از سنگ مرمر واقعی است اما از آنجایی که رنگ شده است مقرون به صرفه است. در کنار سنگ مرمر، طرح‌های رنگ بافتی می‌توانند به سنگ، آجر و سایر سطوح مشابه نیز دست یابند.

مناسب برای: اتاق خواب های مدرن، اتاق خواب های کوچک، اتاق خواب هایی با پنجره های بزرگ.

طرح یافت بتن

دیوارهای بتنی انتخاب های بسیار محبوبی در داخل و خارج از خانه هستند. دیوارهای بتنی اکسپوز بدون درز به نظر می رسند اما ظریف و پیچیده هستند. کمی ناهموار، ناتمام و آشکار، این طرح های بافت مدرن را می توان در رنگ های معاصر رنگ آمیزی کرد در حالی که بافت شن باقی می ماند. این یک بافت ارگانیک است که برای پوشاندن عیوب و ایجاد عمق به سطوح خارجی عالی است. زیبایی دیوارهای بتنی یا سیمانی اکسپوز این است که می‌توان آن‌ها را با ویژگی‌های محافظت از آب و هوا و پوشش‌های مقاوم در برابر گرد و غبار لایه‌بندی کرد و در عین حال ارزش زیبایی دارد.

مناسب برای: خانه های بیرونی مدرن در شهرها، شهرستان ها، خانه های کشاورزی.

طرح بافت روستایی

بسیاری از خانه های مدرن و امروزی سبک روستیک به خود گرفته اند. منظور ما از سبک روستیک، طرح‌هایی است که نمای روستایی، خام و ناهموار را در نما منعکس می‌کند. شما می توانید با گنجاندن آجرکاری یا آجرکاری مصنوعی در طرح طراحی رنگ بافت خود به سبک روستایی بروید، یا می توانید رنگ های بافت با رنگ های روستایی را انتخاب کنید. طرح‌های رنگ بافت روستایی بر روی سازه‌های مدرن مورد علاقه سال 2022 است زیرا حال و هوای ناتمام، ناهموار و در عین حال فوق‌العاده‌ای را به ساختاری بی‌نقص می‌دهد.

کلام آخر

شرکت رنگسازان غرب تولید کننده انواع رنگ اپوکسی، رنگ ترافیک و رنگ صنعتی می باشد. همچنین کلیه خدمات اجرای رنگ اکریلیک نما، اجرای رنگ ترافیک، اجرای رنگ اکریلیک را ارائه می کند. برای مشاوره رایگان و تخصصی برای اجرای انواع رنگ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *